Bones Festes i Feliç Any 2018!

L’Institut Les Margues vol desitjar-vos a tots Bones Festes i un Feliç Any Nou 2018, compartint amb vosaltres la nadala “Cançó de Nadal” d’Antoni Tolmos, que els alumnes de 1r d’ESO han interpretat al Centre de Serveis de Calldetenes.

8è Interescolar d’Atletisme CA Vic

El nostre institut va participar en el passat Campionat Interescolar d’Atletisme 2017.

Aquí teniu un recull que ha fet l’Atlètic Vic d’una jornada plena d’emocions, vincles, recolzament i esport!

Setmana de la Ciència

Enguany hem celebrat la Setmana de la Ciència del 10 al 17 de Novembre. Hem organitzat diversos actes  de divulgació científica per tal de fomentar l’ interès  per la ciència i el seu coneixement, i ensenyar els darrers avenços científics… Llegeix més»

V Premis Projectes de Recerca

Dilluns 13 de novembre va tenir lloc l’entrega de premis als millors projecte de recerca, presentats pels alumnes de 4t d’ESO, del curs 2016-2017:

• 1r premi: L’inventor oblidat, dels autors: Aniol Ordeix i David Galobardes.
  • 2n premi:  Estudi transversal de diferents paràmetres antropomòrfics i… Llegeix més»

Exposició Enginy (In)Visible

En el marc de la Setmana de la Ciència d’enguany s’instal·larà al vestíbul de l’institut l’exposició L’ENGINY (IN)VISIBLE – Dones i tecnologia: passat, present i futur, que vol mostrar la dificultat que té el talent femení de visibilitzar-se i promorcionar-se en l’àmbit de la tecnologia.

Després de visitar l’exposició s’haurà de contestar l’enquesta següent.

L’Institut vol ser Escola Verda!

El programa escoles verdes sorgeix com un compromís per donar suport a tots els centres educatius de Catalunya que volen innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.
Per… Llegeix més»

Benvinguda al nou curs 17-18!

Un any més, després de les vacances d’estiu, donem el tret de sortida al nou curs 2017-2018.  Amb energies renovades, empenta i il·lusió, ens retrobem per iniciar un curs ple d’expectatives i reptes per compartir.
Als més jovenets de la casa, els alumnes de… Llegeix més»