Benvinguda al nou curs 17-18!

Un any més, després de les vacances d’estiu, donem el tret de sortida al nou curs 2017-2018.  Amb energies renovades, empenta i il·lusió, ens retrobem per iniciar un curs ple d’expectatives i reptes per compartir.

Als més jovenets de la casa, els alumnes de 1r d’ESO, els donem la benvinguda i celebrem tenir-los com a membres de la comunitat educativa de Les Margues. Dijous, els seus tutors/es durant les primeres hores del matí els van acompanyar per donar-los la informació general del centre i ajudar-los a superar el neguit del primer dia.

Els de 2n d’ESO, a primera hora van gaudir del plaer de retrobar-se amb els companys, conèixer els nous tutors/es, rebre la informació necessària per a la planificació del nou curs i marcar-se nous reptes.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van tenir el privilegi d’iniciar el curs amb la inestimable col·laboració  d’en Roger Puigbò Verdaguer, atleta paralímpic de Sant Julià de Vilatorta. Durant la xerrada ens va donar una gran lliçó d’esforç, superació, compromís i il·lusió per tal d’aconseguir, o intentar aconseguir, els objectius que cadascú es proposi.  Des d’aquí agraïm el seu missatge i li desitgem que continuï amb el seu optimisme i superació vital.

Alumnes, famílies, professorat, personal no docent… que tinguem un curs 2017-18, enriquidor i ple d’encerts, que ens permeti créixer personalment i professionalment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *