V Premis Projectes de Recerca

Dilluns 13 de novembre va tenir lloc l’entrega de premis als millors projecte de recerca, presentats pels alumnes de 4t d’ESO, del curs 2016-2017:

• 1r premi: L’inventor oblidat, dels autors: Aniol Ordeix i David Galobardes.
  • 2n premi:  Estudi transversal de diferents paràmetres antropomòrfics i genètics, de les autores: Berta Viver i Sabina Garcia.
  • 3r premi:La civilització maia, dels autors: Gil Ralló i Martí Font.

Des del centre volem expressar la nostra sincera felicitació als alumnes premiats, als seus familiars i agrair als Ajuntaments de Calldetenes, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta, Tavèrnoles i Vilanova de Sau, la iniciativa d’aquests premis. Considerem que posar valor al seu esforç, estudi i coneixements, els encoratja a continuar en el seu procés d’aprenentatge acadèmic, humà i en l’àmbit de la recerca.

Volem introduir els alumnes en el camp de la investigació. La recerca ajuda a obrir la ment, desenvolupa l’esperit crític constructiu, emprenedor i innovador, tan necessari en la societat que ells hauran de fer avançar.

Podeu consultar la notícia del web de l’Ajuntament de Calldetenes aquí.