Provem la makey makey

Divendres passat vam experimentar amb la placa Makey Makey

Aquesta placa és bàsicament un teclat. Amb ella podem experimentar i entendre com funciona un circuit elèctric, quins objectes poden conduir l’electricitat,.., i tot això d’una forma molt divertida!!

Anem a Collserola

Avui els alumnes de Cicle Inicial hem anat al bosc de Collserola a observar la tardor i a aprendre més coses sobre els arbres i els animals que hi podem trobar en aquest parc natural.

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Projecte “The bionic class”

“The bionic class” avui hem explicat i compartit amb els nostres companys/es anècdotes de quan érem petits/es. Una tarda molt emotiva. Diari d’una embarassada i records.

Sortida al museu de la xocolata

El passat divendres els nens i nenes de quart vam anar a Barcelona a visitat el Museu de la Xocolata. Vam descobrir el procés per fer la xocolata i la vam tastar en les diferents fases. Finalment vam poder fer una figura de xocolata que estava boníssima!!!

Els Mussols: Fem un Kahoot

Per saber tot el que coneixem dels mussols, els alumnes de 2n vam fer una activitat molt divertida!

Vam realitzar un Kahoot amb preguntes sobre el món dels mussols per equips de treball.

Taller postural a 2n

El passat dilluns van venir, a 2n, a fer-nos un taller on ens van ensenyar com tenir una bona postura per cuidar la nostra esquena.

Taller postural a 4t A

A 4t hem fet un taller d’higiene postural on hem après a tenir cura de la nostra esquena. Ens ho hem passat molt bé i ara ens podeu preguntar com podem cuidar l’esquena.

El Bosc d’OMA

Al taller dels artistes de Cicle Inicial, volem reproduir aspectes del Bosc d’OMA.

En principi, el Bosc d’OMA, es tracta d’ una pineda com altres tantes. Al costat d’un sender apareixen pintats sobre els troncs, uns llavis i, a continuació, un rombo groc. Semblen la senyal de benvinguda, perquè més endavant s’obre la pineda en el seu esplendor. Apareix el miracle d’un arc iris, que salta de tronc a tronc i uneixen els arbres amb les seves taques de color.

Tot i que aquest bosc ha despertat diverses controvèrsies.  No hi ha dubte que l’obra mestra d’Agustín Ibarrola se situa a l’extrem de la creació artística i es converteix en un diàleg particular entre un artista i la naturalesa.

El bosc pintat es troba, en un racó d’Oma, a uns tres kilòmetres de la Cova de Santimamiñe. En aquest racó que forma l’àmplia depressió de la ria de Gernika amb les costes cantàbriques.

(Informació estreta de “nekatur.net”)

Concurs de Carbasses

Com cada any els alumnes de 5è han fet un concurs de Carbasses. Quins artistes! Han fet un molt bon treball. Aquí teniu els guanyadors, tot i que votació ha estat molt difícil. Molt bé noies i noies!

1r Premi: Alejandro, Jia Hao i Anthony

2n Premi: Ashly i Isabel

Tastet de Tardor

Raïm, moniato, pera, poma, castanyes, magrana, fruits secs,… són alguns dels fruits i fruites que hem pogut tastar a Cicle Inicial en el nostre Tastet de TARDOR.

Happy Halloween

Avui hem fet i participat en uns tallers molt divertits que han preparat els alumnes de Cicle Superior. Ha estat genial i ens ho hem passat molt bé. Moltes Gràcies i Happy Halloween!!!!

Cliqueu la imatge per veure les fotos