Accediu als diferents cursos per mitjà de la icona “Menú”

Captura de pantalla 2017-03-30 a les 21.10.13

Menú del 3r Trimestre

Captura de pantalla 2017-04-24 a les 20.07.35

English Day 2017

El proper 31 de maig celebrarem l’ English Day. Podeu anar practicant les cançons amb aquest enllaç English Day Songs

Colònies 2017

Demà els alumnes de P5 i 2n marxem de colònies a Palamós. Allà ens trobarem amb els de 4t que han marxat avui.
Ens esperen dos dies de molta diversió.

Deures pel pont de 3r

Un dels treballs inexcusables a portar a terme al llarg de la Primària és l’automatització de les habilitats bàsiques com poden ser les sumes bàsiques i descomposicions, o les taules de multiplicar, continguts propis de cicle inicial i sobretot de cicle mitjà.
Un exemple interessant és… Llegeix més»

Broadwaysori

El dimecres 3 de maig representem l’obra de teatre d’aquest any. Durant el matí hi haurà un assaig general a primera hora i després una representació per tots els alumnes i mestres de l’escola.

A les 17h de la tarda farem la representació per les famílies i amics, on hi sou tots convidats!!

Taller de Mindfulness

La Mireia C. ens fa un taller de Mindfulness per ensenyar-nos com ens podem relaxar. Ha estat molt interessant aprendre a escoltar el nostre cos i anar aprenent a poc a poc a controlar les emocions.

Mindfulness