Projecte Aliances Magnet

Formar part d’aquest projecte fa que la nostra escola s’enforteixi gràcies a la relació magnètica i el treball conjunt amb el nostre gran formador en Frank Sabaté  i una gran institució, CIM UPC, com el nostre partner.

En aquest vídeo es presenta el cas de l’inici de l’aliança entre la nostra escola i el CIM UPC. Aquesta aliança durarà 4 anys, i ens permetrà desenvolupar un projecte innovador basat en els processos de fabricació i creació (maker) a partir del coneixement del CIM UPC, en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu”. http://magnet.cat/

Fabricació del clauer al CIM

Enguany els alumnes de 6è han rebut un clauer com a regal de comiat. Els clauers han estat dissenyats per alguns alumnes d’altres cursos i posteriorment s’han fet a l’Ateneu de fabricació del nostre partner, el CIM de la UPC # Som escola Magnet # Connecta’t al Montessori.

Cliqueu sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos i el video que mostra com s’han fet els clauers amb una impressora làser.

Visita Cosmocaixa P5

Dimarts 5 de juny els nens i nenes de P5 vam visitar el Cosmocaixa i vam gaudir de l’activitat del Planetari Bombolla. Després d’esmorzar vam podem passejar per l’espai comunitari tot jugant i experimentant amb diferents jocs i materials. Després emocionats vam entrar dins el Bosc inundat. Va ser una sortida plena de vivències i descobriments.

FOTOS P5A

FOTOS P5B

Colònies de 6è a la Carral

Sisè passa 3 dies a La Carral solsona. Faran un munt d’activitats per passar ho genial i acomiadar-nos com cal de l’etapa viscuda a l’escola Montessori.

Cliqueu la imatge per accedir a l’àlbum on s’aniran afegint les fotos de les colònies.

El Vallès Educa

Avui dimarts 29 de maig al programa de “El Vallès Educa” a Canal Terrassa (21.00h), s’emetrà un reportatge sobre la festa del “Ball de Gitanes” de la nostra escola.

Taller amb els Beebot a infantil

Hola! aquest trimestre hem iniciat la descoberta dels Beebots  (petits robots) a educació infantil en els tallers de dilluns i dijous. Ha estat una experiència molt divertida… descobrir com es mouen, intentar que es moguin en la direcció i recorregut que nosaltres volem…. Mireu l’àlbum de fotos i els vídeos amb els vostres fills/es  us ho explicaran molt bé.