Butlletí Escola Montessori

Subscriviu-vos al nou butlletí digital de l’Escola Montessori. En aquest butlletí us presentarem diferents informacions i propostes que poden ser del vostre interès, així com un petit recull de diferents activitats, sortides, projectes,.., que es duen a terme a l’escola.

Desitgem i esperem que sigui del vostre grat i mantenir així un bon lligam de comunicació amb tots vosaltres.

Subscripció al Butlletí de l’Escola Montessori

P5- Activitat d’avui

Hola! Avui els Pintors hem estat descobrint formes amb volum… tot jugant amb  objectes i plastilina. Que divertit!!

Els Castells hem tingut sessió de biblioteca.

Festival de Nadal

El passat 20 de desembre tots els alumnes de l’escola van preparar un Festival de Nadal  per les famílies. BONES FESTES!!

Visita al Patge Reial

El divendres va venir a visitar-nos a l’escola el Patge Reial. Els alumnes de P5 i Cicle Inicial, li vam poder cantar unes nadales i donar les nostres cartes amb els nostres millors desitjos per aquest Nadal.

Els padrins de 6èB

Els padrins de6èB fa una postal als seus fillols de P5A per agraïr la tarda tan divertida el dia de la Marató.

Cliqueu la imatge per veure més fotos

La Marató a l’Escola Montessori

Avui, a l’escola, hem jugat, ballat i gaudit amb les famílies d’una tarda solidària!! Com cada any hem fet una festa dedicada a la Marató per recaptar diners per ajudar a la investigació de les Malalties Infeccioses. Els pares i mares han preparat un jocs esportius… Llegeix més»

El Monstre de Paper

El passat dilluns ens va visitar el Monstre de Paper. Els alumnes han estès els retalls de roba amb les idees que han tingut sobre els embolcalls sostenibles!! Una activitat interesant i sostenible!