Patis

A l’escola tenim una comissió mixta de patis formada per mestres, famílies de l’AFA i alumnes de l’escola.

Els patis escolars tenen un gran impacte tant en el benestar dels alumnes com de la comunitat educativa, promouen la salut i l’equilibri emocional. A la nostra escola l’alumnat disposa d’uns espais exteriors privilegiats. A part de dues pistes, tenim un hort, zona de ping-pong, un rocòdrom, àrees de conversa i diferents espais naturals on poden gaudir de manera lliure.

Hem ampliat els espais de lleure durant la franja d’esbarjo amb diferents zones del centre per realitzar activitats on les propostes són de diferents tipologies:

• La biblioteca està oberta per tal de oferir préstec o llegir.
  • En el taller, poden fer manualitats o creacions maker.
  • Al gimnàs s’ofereix una activitat de ball.
  • A l’aula de música l’oferta abasta activitats instrumentals.
  • A l’aula tinker es desenvolupen actuacions per tal de promoure les vocacions STEAM

Aquests espais són educadors i fomenten les relacions igualitàries. Actualment considerem el pati com un espai educatiu més de l’escola.

Els i les alumnes han  format part dels processos de decisió en l’ús del temps d’esbarjo , ja que són els protagonistes i els que en fan ús .