Escola Verda

Som Escola Verda!! Fa més d’una dècada que vàrem iniciar el projecte de treball mediambiental. Any rere any, ens hem anat engrescant i engrandint aquest projecte amb il·lusió.

A part de l’hort i el Jardí dels Sentits, que cuidem i en gaudim tots, ser Escola Verda va més enllà. La nostra tasca va encaminada a fomentar la sensibilització de tota la comunitat educativa. I ho anirem aconseguint gràcies a l’entusiasme i implicació de tots, especialment dels protagonistes, els nostres alumnes.

Volem agrair l’esforç i la dedicació de la nostra companya Lina Otero. Ella ha estat el motor que ha fet possible aquest somni. La nostra tasca ha estat reconeguda per l’administració i com ja sabeu, se’ns a atorgat la distinció d’Escola Verda.

blocev