Guanyadors del Premi Baldiri Reixac 2020

Totes les persones grans i petites que formem part de la comunitat educativa estem molt contentes de compartir una bona notícia.

Hem guanyat el premi Baldiri Reixac 2019-20, de la Fundació Carulla. Se’ns ha reconegut com a escola innovadora que situa la cultura i l’art en el centre de l’aprenentatge dins del nostre projecte educatiu.

L’acte de lliurament tindrà lloc el proper 7 de juny i recollirem aquest reconeixement molt orgulloses de formar part de la nostra escola.

“La cultura transforma l’educació, l’educació transforma les persones, i les persones transformem el món!”

El Premi Baldiri Reixac és un premi destinat a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana, dotat per la Fundació Lluís Carulla que treballa per promoure la llengua, la cultura i els valors que configuren la societat catalana, amb la voluntat d’enfortir el sentit de pertinença.

Acte de lliurament del 7 de juny. Recollirem aquest reconeixement molt orgulloses de formar part de la nostra escola.