Qui Som?

Formem part d’un projecte d’innovació basat en en les noves tecnologies, la robòtica educativa i el foment de les vocacions STEAM, vinculat amb la fundació CIM UPC,  en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu”  impulsat per la Fundació Jaume Bofill.

La metodologia de l’escola està influenciada pels principis de la pedagoga Maria Montessori, potenciant l’autonomia personal, el treball en equip i la creativitat, tot enmarcat en un clima de respecte i arrelament social i cultural.

Aprenem dissenyant, fent, pensant i comunicant, accions claus per a l’aprenentatge competencial. El temps lectiu es dedica al treball en tallers i projectes, organitzat estratègicament entre alumnat de diferents edats per potenciar la bona convivència i l’aprenentatge compartit.

Som un equip que fomenta en l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora, que reafirma la seva autonomia personal i deixa espai a la creativitat.

Tenim el compromís de lligar el currículum amb metodologies globalitzades i cooperatives, que incloguin l’ús de les noves tecnologies, tot assegurant la igualtat d’oportunitats, l’equitat i la gestió de les emocions, i d’eficàcia contrastada com el mètode Glifing i l’aprenentatge matemàtic JumpMath.

Apostem per una metodologia STEAM.

Aprenem fent, pensant i comunicant: tres accions claus per a l’aprenentatge competencial.

Equip Escola Montessori