RACONS DE LLENGUA ANGLESA SOBRE PAÏSOS EUROPEUS I D’ARREU DEL MÓN

En el marc del projecte Erasmus+ dins l’àrea de llengua anglesa s’han treballat aspectes culturals de diferents països d’Europa i altres parts del món a través de diferents racons d’aprenentatge.
L’alumnat de 3r i 6è han estat treballant racons relacionats amb Europa i la seva llengua i cultura. D’altra banda, els alumnes de 2n han fet diferents activitats per tal de conèixer una mica més les varietats gastronòmiques d’altres països.
Els ha motivat molt, ja que els països que ens envolten és un tema molt enriquidor i que desperta la seva curiositat envers altres llengües i cultures.