Taller Vinil Literari. Espai Mercè Rodoreda

En aquest taller es fomenta l’experimentació, la creació i l’escolta activa, així com la descoberta de poetes reconeguts dins de la nostra cultura.

L’alumnat  té tres espais, un de disseny i tint on han de combinar colors i formes per tenyir una bossa de cotó. Un altre d’investigació i descoberta d’autors i autores, en aquest espai podran llegir 8 poemes i escoltar-los musicats per diversos cantautors, triar-ne un i fer una recerca.

Per últim, han estampat una frase del poema escollit amb vinil tèxtil posant a prova la seva motricitat fina. En acabar han d’estampar a la bossa fent servir la premsadora tèrmica.