La Marató amb la Salut sexual i reproductiva

Amb gran entusiasme i solidaritat, la nostra escola va participar activament en la Marató per a la Salut Sexual i Reproductiva. Aquest esdeveniment va ser una oportunitat per a tota la comunitat escolar de sumar-se a una causa noble i contribuir al benestar de les persones.

Les famílies van jugar un paper fonamental en aquesta iniciativa, ja que van organitzar jocs divertits i emocionants per a l’alumnat. A través d’aquesta participació, van fomentar el vincle entre la comunitat educativa i van demostrar que quan ens unim per una causa, els resultats poden ser extraordinaris.

Un dels moments més destacats de la jornada va ser el ball que tota l’escola va realitzar amb energia i alegria. Va ser inspirador veure com la comunitat educativa ens reuníem per ballar amb entusiasme i solidaritat, transmetent un missatge d’unió i suport a la causa de la Marató.

Per afegir un toc dolç a la jornada, es va organitzar un berenar benèfic. Aquesta iniciativa va permetre recaptar fons que seran destinats íntegrament a la Salut Sexual i Reproductiva. La generositat dels i les participants va ser manifesta, i l’èxit del berenar va ser un exemple clar del compromís de la nostra comunitat amb les causes socials importants.