Pla Estratègia Digital de Centre (EDC)

El Pla d’Estratègia Digital de Centre de l’Escola Montessori és un instrument per definir i concretar les línies d’actuació per aconseguir que, tan docents i alumnat, com la mateixa escola siguin competents digitalment.

La competència digital de la Comunitat Educativa serà necessària per obtenir una transformació total del centre, amb l’objectiu de millorar la pràctica educativa diària, l’organització, els processos d’ensenyament-aprenentatge i la comunicació entre persones.

Liderat per l’Equip de Direcció i la Comissió Digital, l’EDC serà necessària per a la transformació social de la Comunitat Educativa, amb la finalitat d’obtenir alumnat amb esperit crític i responsable amb l’ús de les noves tecnologies. Promovem, per tant, que l’alumnat adquireixi una competència digital òptima per desenvolupar pràctiques que ajudin a millorar l’entorn que els envolta.

Cliqueu en la següent imatge per accedir al Pla d’Estratègia Digital de Centre de la nostra escola.