BiblioTech, l’oportunitat de reimaginar les biblioteques escolars

A l’inici d’aquest curs 2023-24 la nostra escola va ser seleccionada per participar en el projecte BiblioTech impulsat per la Fundació Bofill.

El passat 14 de novembre, la Fundació Bofill va celebrar la primera trobada dels centres educatius que participen en el pilot de Bibliotech. Un projecte per contribuir a revitalitzar l’ideari col·lectiu entorn les biblioteques escolars, reivindicant el seu rol imprescindible d’equitat i transformació educativa. Us expliquem l’experiència que l’equip motor de l’Escola Montessori va vivenciar en aquest acte d’inici del projecte. Us convidem a llegir aquesta crònica de la jornada!

CRÒNICA jornada d’activació projecte BiblioTech (accediu a l’ENLLAÇ)