Taller “Fem construccions”

Aquest taller de la Comunitat de Mitjanes, parteix de conèixer a Carme Pigem, una arquitecta catalana que va guanyar el Premi Pritzker 2017. És la primera dona que guanya aquest premi sent, al mateix temps, mare.

A partir de conèixer una mica sobre ella i la seva obra, despertem la curiositat per aquesta professió i expliquem als/les alumnes com podem fer les nostres construccions a l’aula.

Ens organitzem en 5 espais, en els quals es presenta en cadascun d’ells una activitat diferent, la qual proposa un repte el qual hauran de donar resposta amb diferents materials.

Amb aquesta proposta, els/les alumnes tenen l’oportunitat de desenvolupar destreses socials en el treball en equip, donar resposta a diferents problemes, dissenyar i elaborar propostes creatives i composar i descomposar manipulativament.