ESPAI ADA LOVELANCE: CONSTRUIM BLUE-BOOTS

Aquest taller ens dona l’oportunitat de conèixer i entendre el funcionament del llenguatge computacional per a la programació dels blue-boots.  Hem afegit la motivació matemàtica de les construccions. Les sessions estan basades en el coneixement i domini del funcionament dels blue-boots

A la primera sessió, els infants realitzaran  una valoració inicial del que saben i coneixen dels blue-boots . A partir dels seus coneixements previs els infants representaran, en petits grups,  una petita ciutat amb kapla (peces de fusta )així programar el blue-boot i familiaritzar-se amb el llenguatge computacional.

A la segona sessió hem programat el nostre robot a partir de les tauletes . Els alumnes i les alumnes son els propis protagonistes de la història . Han  creat el seu escenari i dirigit el blue-boot per una al·lucinant ciutat inventada..Per aquest motiu  han après a escriure  el codi necessari per a que realitzar i el recorregut adequat de les escenes.

A la tercera sessió ens centrem en el funcionament de l’app blue-boot. Allà descobrirem com dirigir el robot amb les indicacions correctes i els diferents escenaris que podran escollir i crear ells/es mateixes amb les fotografies realitzades.

L’objectiu principal és el coneixement i l’aprenentatge de l’inici en la programació però altra banda els fa ser competents en   orientaciólateralitat, i  moviments en l’espai.