Els grups de 4t coneixen l’esgrima

Aquest curs el carnaval de l’escola estava inspirat en els Jocs Olímpics. L’alumnat de cicle mitjà va anar disfressat d’esgrimista i, uns dies més tard, va tenir el plaer de rebre alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Pla Marcell.
Aquest grupet va fer una sessió pràctica d’esgrima als dos grups de 4t. Els/les submarinistes i els/les surfistes van fer jocs d’escalfament, van aprendre els moviments bàsics de l’esgrima i van poder fer partides entre ells/es per posar en pràctica el que havien après.

Va ser una experiència molt enriquidora i un bon tancament per al tema de carnaval.