Fira per La Marató el 17 de desembre

Un desembre més l’escola i l’AFA Les Agües, amb la col·laboració de Tresmes ecoactiva (l’empresa que gestiona el menjador de l’escola) organitzem la Fira de la Marató. Serà el divendres 17 de desembre a partir de les 16:30 per la porta del pati del C/Mestre Falla. Tots els infants de l’escola han participat elaborant productes per la fira. Tot el que es recapti anirà destinat íntegrament  a engreixar el marcador de la Marató de TV3, que aquest 2021 està dedicada a les malalties mentals.

L’espai de la fira és a l’exterior i hi pot accedir tothom que vulgui, especialment les famílies de l’escola. Caldrà que tothom que entri al recinte tingui en compte les recomanacions per a les festes d’hivern que ha publicat el Departament d’Educació. Per això ho farem en espai exterior i a les parades caldrà que tothom es posi gel hidroalcohòlic a les mans i que per accedir al pati porti una mascareta ben ajustada a la boca i al nas i mantingui distància entre persones. No s’hi podrà assistir si no es compleixen els requisits especificats en les recomanacions.