Ràdio Les Aigües en temps de confinament. Pots escoltar tots els programes de la temporada passada

Durant el confinament del curs 19-20, a iniciativa de l’equip de mestres de 5è i amb col·laboració de bona part de l’equip de mestres de l’escola, es va iniciar el programa de ràdio Aixeca’t 5è, que es va emetre quinzenalment els dimecres en directe a les 18 hores, on els nois i noies d’aquest nivell i les famílies de l’escola en general enviaven dedicatòries, propostes musicals, acudits, enigmes, històries curtes… i moltes sorpreses més. Ja s’han fet totes aquestes emissions que podeu escoltar:

Programa 1 del 25 de març (comença al minut 8:30). Fotografia de la casa per resoldre el misteri.

Programa 2 de l’1 d’abril (comença al minut 18:20). Foto de l’autobús

Programa 3 del 22 d’abril. I el fullet per trobar el codi que obre el cofre: Fullet de propaganda Prova el teu codi per obrir el cofre

Programa 4 del 6 de maig. Fotografia del menjador per resoldre el misteri

Programa 5 del 20 de maig. Cliqueu aquí per veure la recepta de cuina.

Programa 6 del 10 de juny.

Durant el confinament hem emès sis programes de ràdio amb les aportacions de la comunitat educativa. No vam poder estar junts a l’escola, però sí que des de casa vam poder escoltar junts la ràdio. Esperem que hagueu gaudit escoltant-los i gual que nosaltres fent-los. Desitgem continuar el projecte de ràdio aquest curst, però sense confinament.