Gran èxit de la Jornada Gastronòmica solidària per Ucraïna

Volem agrair a totes les persones i entitats que vau ser al pati de l’escola aquest diumenge 3 d’abril, on malgrat el temps vam
aconseguir una gran jornada on entre tots vam sumar 3.540 € que aniran íntegramant al projecte Ajudem a Ucaïna.
Agraïm:
 – als restaurants Mariskete, Tarambana i Boca boca la seva aportació integra al projecte.
 – la parada de xapes i imats de l’Escola Germans Corbella.
 – la parada de piruletes de xocolata de l’AFA Mil·lernari.
– la parada de caixes niu del Guillem Iturbe, alumne de 6è de l’escola.
– les exhibicions del Club  Kendo Cardedeu i el grup de ball en línia Antonio Urbano.
– l’aportació dels equips de so de QueSoni.
– la implicació de totes les persones voluntàries de Cardedeu per a tothom.
– la col·laboració de RTV Cardedeu que va fer ressò de l’esdeveniment a i va obrir amb la jornada l’Informatiu del dilluns 4 d’abril.

El projecte Ajudem a Ucaïna contiua. Per a aquelles persones que no vau poder ser a la jornada gastronòmica encara podeu colç·laborar fent un ingrés a al núm de compte o diposritar en efectiu a les guardioles distribuïdes per diferents establiments de Cardedeu i al vestíbul de l’Escola Les Aigües.
També es podran adquirir xapes i imants a l’Escola Germans Corbella i a l’Escola Les Aigües.