PREPARACIÓ CURS 20-21

Us fem arribar quatre informacions relacionades amb l’inici del curs 20-21 ( condicionat pel Pla d’organització bàsic i provisional.)

Material necessari per començar el curs 20-21

Menjador

Ben aviat publicarem una notícia específica amb l’operativa per la preinscripció on-line del curs 20-21.

Acollida i extraescolars:

La reunió informativa serà el dia 31 d’agost a les 19h online. Link per unir-se a la videoconferència amb Google Meet: https://meet.google.com/gfh-fita-osp

Reunions amb famílies

• P3 presencialment el 7 de setembre de 17h a 18:30
    • de P4 a 2n virtualment el 8 de setembre de 16h a 17:30h
    • de 3r a 6è virtualment el 8 de setembre de 18 a 19:30h
    • Trobades presencials amb concrecions de nivell de 17 a 18:30h

Com podeu comprovar ja estem encarant el nou curs però no volem fer-ho sense donar-vos les gràcies per la vostra comprensió, acompanyament i col·laboració durant aquest any tant complex que, de ben segur, recordarem al llarg de les nostres vides.

Amb moltes ganes de retrobar-nos al setembre!

Que passeu un bon estiu.

Equip directiu.

Pla d’organització bàsic provisional del curs 20-21

Benvolgudes famílies,

A continuació us facilitem el Pla d’organització bàsic del curs 20-21 (provisional).

Aquest és un document provisional donat que hi ha aspectes organitzatius que fins al setembre no podem aprovar.

Entenem que puguin sorgir dubtes i necessitats de concrecions, és per això que a principis de setembre us proposarem un nou espai informatiu obert a tota la comunitat educativa.

Que passeu un molt bon estiu!

Equip directiu.

Trobades informatives sobre el curs 20-21

Right direction free icon

Estem treballant per organitzar el curs 20-21 en base a les instruccions aprovades pel PROCICAT que anem rebent del Departament d’Educació.

Us volem facilitar el màxim d’informació disponible abans de tancar l’escola per vacances:

• Del 13 al 17 de juliol: matrícula d’alumnat nou al centre amb entrevista personalitzada.
  • Del 20 al 24 de juliol: aprovació del Pla provisional d’organització per al curs 20-21.
  • Dijous 23 de juliol de 17h a 18:15h: reunió virtual amb les famílies de P3 del curs 20-21 per informar i resoldre dubtes.
  • El dijous 23 de juliol de 15h a 16:15 o de 19h a 20:15h : reunió virtual amb famílies del centre (de p4 a 6è del curs 20-21) per informar i resoldre dubtes.

Atenció! Aprofitem per avisar-vos que al llarg d’aquesta setmana migrarem les vostres subscripcions als nous nivells que faran els vostres fill/es el proper curs 20-21. En cas que no ho hagueu fet fins ara, us animem a subscriure’us per estar més ben informats/des.

Ajuts servei de menjador

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Vallès Oriental ha obert la convocatòria d’ajuts de menjador pel curs 2020-2021 i l’Ajuntament de Cardedeu també ha obert la convocatòria per als ajuts de menjador complementaris.

Les persones interessades han d’omplir el corresponent model de sol·licitud Instància ajuts menjador curs 2020-21 i aportar la documentació necessària.Les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Cardedeu. Cal sol·licitar cita prèvia al 93 844 40 04 o a través del correu electrònic: oac@cardedeu.ca
El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el 24 de juliol.
Recordem que l’horari de l’OAC és el següent:

De dilluns a divendres: de 9 a 14 h
Dijous: de 9 a 19 h,  ininterrompudament.

Per a qualsevol consulta, podeu contactar amb Serveis Socials al telèfon 93 844 41 40 o per correu electrònic a serveisocials@cardedeu.cat.

A la noticia publicada a la web de l’Ajuntament de Cardedeu, hi podreu trobar tota la documentació relacionada.

Equip directiu

Recollida de notes finals de primària

Benvolgudes famílies de primària,

Recordeu que podeu passar a recollir les notes finals els dies 1, 2 i 3 de juliol de 9 a 14h. No caldrà demanar cita prèvia.

ALERTA FAMÍLIES DE 6è! Hem detectat que hi havia una errada en els historials acadèmics de 6è que vàrem repartir el dia del comiat. Un cop resolta la incidència de l’aplicatiu del Departament els hem pogut tornar a extreure correctament i haureu de passar per secretaria a recollir-los també de l’1 al 3 de juliol.

L’entrada serà per la porteta lila de l’entrada principal i la sortida per la zona verda.Us atendrem directament des de la finestra exterior de secretaria.

Caldrà respectar el torn mantenint la distància de seguretat i portar mascareta.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Entrevistes final de curs

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres dia 26 de juny de 9 a 12h podreu reunir-vos telemàticament amb el tutor/a del vostre fill/a per al tancament de curs. Poseu-vos en contacte amb el correu de l’aula del vostre fill/a (per exemple p4a@escolacorbella.cat) abans d’aquest dijous dia 25 a les 14h per tal de poder-nos organitzar les franges horàries i enviar-vos la invitació a la videotrucada.

Moltes gràcies

Equip directiu

Qüestionari valoració del període de confinament

Benvolgudes famílies,

Després d’aquest període d’excepcionalitat, ens agradaria comptar amb la vostra valoració sobre l’organització, la gestió i el seguiment que hem anat fent amb vosaltres i els vostres fills i filles.
Us facilitem el següent qüestionari per recollir informació sobre com heu viscut aquest període i aprofitar-ne les dades per a anticipar-nos en la planificació de futures situacions similars, desitjant evidentment, no haver-les de viure.

Aprofitem la ocasió per agrair-vos la vostra comprensió, la capacitat comunicativa i la predisposició que ens ha facilitat poder acompanyar, tot i la distància, de la millor manera possible als vostres fills i filles durant aquest període tant excepcional que hem viscut i que ens ha obligat a adaptar-nos a aquesta nova realitat.

Rebeu una cordial salutació.

Amb afecte
Equip de l’Escola Germans Corbella