Informacions d’inici de curs

Què necessitarem per iniciar el curs 21-22?

Informació Ed. infantil   Informació Cicle inicial   Informació Cicle mitjà i superior   Llibres per a CM i CS

Reunions d’inici de curs (17:15h)
Educació infantil Cicle inicial Cicle mitjà Cicle superior
P3: 7 de setembre

P4: 13 de setembre

P5: 14 de setembre

1r: 8 de setembre

2n: 15 de setembre

3r: 16 de setembre

4t: 20 de setembre

5è: 21 de setembre

6è: 22 de setembre

Actualització de la subscripció a la web

Hem donat de baixa l’alumnat de l’actual 6è i migrarem la resta de subscripcions als nous nivells que faran els vostres fill/es el proper curs 21-22. En cas que no ho hagueu fet fins ara, us animem a fer la subscripció per estar més ben informats/des. Recordeu que podeu seguir totes les notícies al mòbil al canal de notificacions Telegram del Corbella.

Altres informacions
Per a ser família sòcia de l’AFA: inscripció AQUÍ
Si us cal fer ús del servei de menjador: inscripció AQUÍ
Informacions de la nostra escola

Tríptic informatiu   Altres informacions   Projecte educatiu

Pla d’organització bàsic del curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

A continuació us facilitem el Pla d’organització bàsic provisional del curs 21-22.

Aquest document és provisional donat que hi ha aspectes organitzatius que fins al setembre no podem aprovar.

Entenem que puguin sorgir dubtes i necessitats de concrecions, és per això que igual com vam fer el setembre de 2020, a principis de setembre de 2021 us facilitarem el document definitiu aprovat en Consell Escolar i la resta d’informacions necessàries (canvis de grups, horaris i portes d’accés, normativa Covid, autoritzacions, etc.)

Que passeu un molt bon estiu!

Equip directiu.

Comiat del curs i organització del 21-22

Benvolgudes famílies,

Un cop tancat el curs actual estem treballant per organitzar el curs 21-22 en base a les instruccions que anem rebent del Departament d’Educació.

A finals de la 1a quinzena de juliol publicarem el Pla provisional d’organització per al curs 21-22 a la web de l’escola.

Per a les famílies de P3 del curs 21-22 el dimecres 7 de juliol de 17h a 18:15h farem una reunió PRESENCIAL a l’escola per parlar d’aspectes organitzatius, aspectes evolutius i d’adaptació dels infants. Només hi podrà assistir un sol adult per cada infant (i sense l’infant). L’entrada serà per l’Avinguda Diumé (porta d’acollida/menjador) i cal fer la inscripció prèvia aquí.

Per a les famílies de 6è del curs actual, recordeu que dimecres 7 de juliol de 9h a 14h podeu passar per l’escola (alumnes o familiars) a recollir els resultats de les competències bàsiques i l’orla. Si no podeu venir personalment, omplint la següent Autorització de recollida CB 2021 donarem l’informe i l’orla a qui hagueu autoritzat.

Atenció! Aprofitem per avisar-vos que al llarg d’aquesta setmana donarem de baixa l’alumnat de l’actual 6è i migrarem la resta de subscripcions als nous nivells que faran els vostres fill/es el proper curs 21-22. En cas que no ho hagueu fet fins ara, us animem a fer la subscripció per estar més ben informats/des.

Equip directiu

Comiat curs 20-21

Benvolgudes famílies, nenes i nens de l’escola,

Avui, dimarts 22 de juny, hem acomiadat un curs diferent, que començava ple d’incerteses i dubtes.

Ara que el tanquem estem contents d’haver pogut retrobar-nos de manera presencial, preservant el vincle que ens uneix i descobrint noves maneres d’organitzar-nos, d’aprendre i créixer.

Aquests dies comencem a pensar, coordinar i organitzar el curs vinent però abans us volem agrair tot l’esforç que heu fet i el vostre acompanyament al llarg d’aquest curs.

Bon estiu a tots i a totes!

Equip del Corbella