Videotrobada informativa Espai Migdia curs 21-22

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a una videotrobada per compartir informacions i organització sobre les mesures de seguretat, equip, hàbits, lleure i menú amb l’equip de l’Espai de Migdia el proper dimarts dia 5 d’octubre a les 17:15h.

Per a poder-nos organitzar i fer la previsió del format de la videotrobada, cal que les famílies interessades feu una inscripció prèvia AQUÍ

Els inscrits rebreu per mail l’enllaç a la trobada i el trobareu, també, publicat a la web.

Salutacions

Equip directiu i coordinació de l’Espai de Migdia

Natació 1r curs 21-22

Benvolgudes famílies de 1r,

Aquest curs 2021-2022 l’Ajuntament i les escoles de Cardedeu continuem participant al projecte de natació escolar, un projecte que forma part del Pla Català de l’Esport Escolar.

L’objectiu d’aquest projecte és, d’una banda, iniciar a tots els nens i nenes de Cardedeu d’entre 5 i 6 anys en els coneixements bàsics de natació i, d’altra banda, potenciar la salut a través de l’esport.

A partir de la setmana del 4-10-21 començarem les 8 sessions de natació pels infants de 1r d’EP que acabaran a finals de novembre. Seran sessions de 45m a l’aigua:

1rA: dimarts d’11:15h a 12:00h.

1rB: dimecres d’11:15 a 12:30h.

1rC: dijous de 9:45h a 10:30h.

Hi anirem i en tornarem caminant dins l’horari lectiu. Us compartim AQUÍ tota la informació que us cal i us demanem que retorneu la següent  AUTORITZACIÓ com a molt tard el dimecres 29 de setembre.

Esperem que els vostres fills i filles en gaudeixin molt.

Gràcies per col·laborar i fer-la possible!!

BICIBÚS CARDEDEU

Benvolgudes famílies,

Us presentem un projecte de l’Ajuntament de Cardedeu coordinat per Maraki en bicicleta i amb el suport de A Cardedeu en bici i a peu i Cardedeu Vital:  El Bicibús, una eina per facilitar que la mainada vagi en bici a l’escola.

Durant aquest curs 2020-21 es posaran en marxa 2 línies de bicibús per acompanyar en bici a l’escola a alumnes de les 5 escoles de primària de Cardedeu un dia a la setmana (amb ganes que en el futur pugui funcionar més dies i amb més recorreguts).

Per conèixer els detalls de projecte us conviden a la presentació el dia 22 de setembre a les 17 h a la plaça de les Dones treballadores, dins el marc de la setmana de la mobilitat.

Hi haurà uns plafons explicatius dirigits a infants i adults, una xerrada breu i torn de preguntes (en cas que no hi pugueu assistir ens podeu escriure i busquem un dia per venir a explicar-vos-ho. Per tal que el projecte sigui un èxit necessitem la implicació de tota la comunitat educativa!

No us perdeu aquesta iniciativa!