PREPARACIÓ CURS 20-21

Us fem arribar quatre informacions relacionades amb l’inici del curs 20-21 ( condicionat pel Pla d’organització bàsic i provisional.)

Material necessari per començar el curs 20-21 Novetat! Cantimplora a tots els cursos

Menjador

Podeu fer la inscripció on-line a l’Espai de Migdia del curs 20-21, omplint la següent BUTLLETA i enviant-la olgarius@froca.cat o froca@froca.cat.

Acollida i extraescolars:

Recordeu que CAL DEMANAR CITA per fer ús esporàdic del servei d’Acollida: Servei esporàdic Matí. Servei esporàdic Tarda

Vegeu aquí tota la informació d’extraescolars

Reunions amb famílies

• P3 presencialment el 7 de setembre de 17h a 18:30
    • de P4 a 2n virtualment el 8 de setembre de 16h a 17:30h (enllaç a la notícia)
    • de 3r a 6è virtualment el 8 de setembre de 18 a 19:30h (enllaç a la notícia)
    • Trobades virtuals amb concrecions de nivell de 17 a 18:30h- (Canvi a virtuals per indicació del departament de salut)

Com podeu comprovar ja estem encarant el nou curs però no volem fer-ho sense donar-vos les gràcies per la vostra comprensió, acompanyament i col·laboració durant aquest any tant complex que, de ben segur, recordarem al llarg de les nostres vides.

Amb moltes ganes de retrobar-nos!

Equip directiu.

Convocatòria ajuts econòmics i reducció tarifa per activitats extraescolars 2020-21

Benvolgudes famílies,
Dilluns 21-9-20 s’obre el període de sol·licituds d’ajuts a les famílies per a la realització d’activitats extraescolars del curs 2020/21 en dues modalitats:

• Ajut econòmic per activitat extraescolar
  • Reducció de tarifa de les extraescolars municipals al Pavelló que podeu consultar AQUÍ

Aquest… Llegeix més»

Activació correus @escolacorbella alumnat de 3r!

Benvolgudes famílies de 3r,

Tal i com vam fer el curs passat amb l’alumnat de 3r, procedirem a l’ activació del correu electrònic personal dels vostres fills i filles com a pas previ per introduir-los en l’ús de la GSUITE de l’escola, de la qual trobareu informació AQUÍ.

Per això us demanem que PORTEU SIGNADA L’AUTORITZACIÓ abans del proper dijous dia 24 de setembre.

Creiem que aquesta activació és imprescindible ja que ens permetrà millorar l’enviament i el seguiment i el retorn de tasques amb l’alumnat tant presencialment a l’aula com en el possible confinament que puguem viure.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració! Junts, serà més fàcil!

Equip de cicle mitjà.

Canvi torns menjador

Benvolgudes famílies,

L’augment d’inscripcions de menjador durant aquesta setmana ens obliga a canviar les distribucions d’espais i els torns dels àpats.

Així doncs, a partir de dilluns i per tal de garantir les distàncies de seguretat entre grups estables, els torns seran:

• 1r torn:
    • A les 12:30h al menjador: P3A, P3B, P4A, P4B i P5A
    • A les 12:30h al gimnàs:  P5B, 1r A, 1rB i 1rC
  • 2n torn:
    • A les 13:30h al menjador: 2n A, 2nB, 3r A, 3rB i 3rC
    • A les 13:30h al gimnàs: 4tA, 4tB, 4tC i 5èA i 5èB
  • 3r torn:
    • A les 14:15h: 6èA i 6èB

Si ens cal fer alguna nova variació amb les noves inscripcions de l’octubre, us ho farem saber.

Recordeu que per qualsevol dubte, consulta, o tiquet esporàdic ho podeu comunicar a absenciesmenjadorgermanscorbella@rocadino.cat o per telèfon o Whatsapp al 672094908.

Per temes de menjador no truqueu siusplau  al telèfon de l’escola donat que de bon matí se’ns col·lapsen les nostres línies.

Moltes gràcies!

Equip directiu