PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 20-21

Matrícula alumnes admesos: del 13 al 17 de juliol presencialment
Informacions del procés de preinscripció:
Informacions del projecte de l’Escola Germans Corbella:

Trobades informatives del curs 20-21

Right direction free icon

Estem treballant per organitzar el curs 20-21 en base a les instruccions aprovades pel PROCICAT que anem rebent del Departament d’Educació.

Us volem facilitar el màxim d’informació disponible abans de tancar l’escola per vacances:

• Del 13 al 17 de juliol: matrícula d’alumnat nou al centre amb entrevista personalitzada.
  • Del 20 al 24 de juliol: aprovació del Pla provisional d’organització per al curs 20-21.
  • Dijous 23 de juliol de 17 a 18:15h: reunió virtual amb les famílies de P3 per informar i resoldre dubtes del curs 20-21.
  • El dijous 23 de juliol a les 15 a 16:15 o de 19 a 20:15h : reunió virtual amb famílies del centre (de p4 a 6è) per informar i resoldre dubtes del curs 20-21.

Atenció! Aprofitem per avisar-vos que al llarg d’aquesta setmana migrarem les vostres subscripcions als nous nivells que faran els vostres fill/es el proper curs 20-21. En cas que no ho hagueu fet fins ara, us animem a subscriure’us per estar més ben informats/des.

Ajuts servei de menjador

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Vallès Oriental ha obert la convocatòria d’ajuts de menjador pel curs 2020-2021 i l’Ajuntament de Cardedeu també ha obert la convocatòria per als ajuts de menjador complementaris.

Les persones interessades han d’omplir el corresponent model de sol·licitud Instància ajuts menjador curs 2020-21 i aportar la documentació necessària.Les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Cardedeu. Cal sol·licitar cita prèvia al 93 844 40 04 o a través del correu electrònic: oac@cardedeu.ca
El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el 24 de juliol.
Recordem que l’horari de l’OAC és el següent:

De dilluns a divendres: de 9 a 14 h
Dijous: de 9 a 19 h,  ininterrompudament.

Per a qualsevol consulta, podeu contactar amb Serveis Socials al telèfon 93 844 41 40 o per correu electrònic a serveisocials@cardedeu.cat.

A la noticia publicada a la web de l’Ajuntament de Cardedeu, hi podreu trobar tota la documentació relacionada.

Equip directiu

Recollida de notes finals de primària

Benvolgudes famílies de primària,

Recordeu que podeu passar a recollir les notes finals els dies 1, 2 i 3 de juliol de 9 a 14h. No caldrà demanar cita prèvia.

ALERTA FAMÍLIES DE 6è! Hem detectat que hi havia una errada en els historials acadèmics de 6è que vàrem repartir el dia del comiat. Un cop resolta la incidència de l’aplicatiu del Departament els hem pogut tornar a extreure correctament i haureu de passar per secretaria a recollir-los també de l’1 al 3 de juliol.

L’entrada serà per la porteta lila de l’entrada principal i la sortida per la zona verda.Us atendrem directament des de la finestra exterior de secretaria.

Caldrà respectar el torn mantenint la distància de seguretat i portar mascareta.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Entrevistes final de curs

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres dia 26 de juny de 9 a 12h podreu reunir-vos telemàticament amb el tutor/a del vostre fill/a per al tancament de curs. Poseu-vos en contacte amb el correu de l’aula del vostre fill/a (per exemple p4a@escolacorbella.cat) abans d’aquest dijous dia 25 a les 14h per tal de poder-nos organitzar les franges horàries i enviar-vos la invitació a la videotrucada.

Moltes gràcies

Equip directiu

Qüestionari valoració del període de confinament

Benvolgudes famílies,

Després d’aquest període d’excepcionalitat, ens agradaria comptar amb la vostra valoració sobre l’organització, la gestió i el seguiment que hem anat fent amb vosaltres i els vostres fills i filles.
Us facilitem el següent qüestionari per recollir informació sobre com heu viscut aquest període i aprofitar-ne les dades per a anticipar-nos en la planificació de futures situacions similars, desitjant evidentment, no haver-les de viure.

Aprofitem la ocasió per agrair-vos la vostra comprensió, la capacitat comunicativa i la predisposició que ens ha facilitat poder acompanyar, tot i la distància, de la millor manera possible als vostres fills i filles durant aquest període tant excepcional que hem viscut i que ens ha obligat a adaptar-nos a aquesta nova realitat.

Rebeu una cordial salutació.

Amb afecte
Equip de l’Escola Germans Corbella

Comiat curs 19-20

Benvolgudes famílies, nenes i nens de l’escola,

Avui, divendres 19 de juny, acomiadem un curs molt especial i diferent.

Hem trobat a faltar la presencialitat de totes i tots vosaltres, el bullici de l’escola, les entrades i sortides, la convivència del dia a dia i aquelles activitats especials que ens dibuixaven un somriure d’orella a orella.

Malgrat tot això hem après a viure’ns des de la distància, preservant el vincle que ens uneix, descobrint noves maneres d’organitzar-nos, d’aprendre i créixer.

Abans de posar-nos a pensar, coordinar i organitzar el curs vinent, que de ben segur també estarà farcit de canvis,  us volem compartir aquest missatge, des del cor, per dir-vos “A reveure” i que passeu un bon estiu.

Us estimem

Equip del Corbella