Nou espai web: Internet Segur@

Benvolgudes famílies,

No vau poder assistir al fem un cafè? Teniu dubtes o cerqueu recursos per a gestionar els usos de les eines digitals amb els vostres fills i filles?

Hem creat el nou espai d‘internet segur@ a la web de l’escola. El trobareu al menú principal a l’apartat de Recursos virtuals!

Salutacions cordials

Equip directiu

Incidència rentavaixelles del menjador

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que ahir migdia es va espatllar la bomba d’aigua del rentavaixelles del menjador de l’escola.

El servei de reparació ens la canviarà aquesta tarda o demà matí.

Mentrestant i per facilitar la tasca de neteja i per garantir les mesures higièniques dels estris pertinents, avui hem fet servir gots i coberts compostables.

Moltes gràcies per la vostra comprensió!

Equip directiu

Fem un c@fè?

Benvolgudes famílies,
Us amoïna la privadesa de la informació digital? Feu ús de control parental? Teniu dubtes sobre com acompanyar els vostres infants en l’ús de les noves tecnologies?
Demà, dimarts 19 a les 17:15h podrem gaudir d’un cafè virtual amb en Xavier Canal, un expert… Llegeix més»