Horaris de jornada intensiva del 7 al 22 de juny

El calendari del curs 20-21 contempla un període de jornada intensiva del 7 al 22 de juny. Us detallem com s’organitzaran aquests dies amb les sortides desescalades i les opcions que teniu les famílies:

Alumnat que no es queda dinar a l’escola

Els i les alumnes dels grups que entren a les 8:45 hores: P3 B, P4, 1r, 3r i 5è que no es quedin a dinar  a l’escola, sortiran a les 12:45 hores per les portes habituals.

Els i les alumnes dels grups que entren a les 9 hores: P3 A, P5, 2n, 4t i 6è que no es quedin a dinar a l’escola, sortiran a les 13 hores per les portes habituals.

Alumnat que es queda a dinar al menjador de l’escola

Els i les alumnes dels grups de P3 B, P4, 1r, 3r i 5è que es queden a dinar  a l’escola, sortiran a les 15:15 hores per les portes habituals.

Els i les alumnes dels grups de P3 A, P5, 2n, 4t i 6è que es queden a dinar a l’escola, sortiran a les 15:30 hores per les portes habituals.

Si hi ha famílies que heu utilitzat el servei de menjador durant tot el curs i teniu previst que els vostres fills/es no es quedin a  dinar del 7 al 22 de juny us agrairem que ho comuniqueu al whatsapp del servei de menjador 609030717 abans d’aquest divendres 28 de maig i així es podrà organitzar millor el servei.

Alumnat que es queda a l’escola després de dinar al menjador

Tots els infants que no marxin a casa després de dinar, podran gaudir d’unes activitats i tallers fins les 16:30h, organitzats per l’AFA Les Aigües i Mon Lleure.

Per realitzar la inscripció a aquestes activitats i tallers, ompliu el següent formulari. L’últim dia per inscriure’s serà dimarts 1 de juny.

El preu de les activitats i tallers és de 2€ per dia, i la inscripció s’ha de fer per setmanes. Caldrà fer el pagament per transferència bancària com a molt tard, i se’ns falta, el dimarts 1 de juny.

Per a qualsevol dubte o consulta, podeu enviar un missatge de ‘whatsapp’ al següent telèfon 640373909.

Servei d’acollida per l’alumnat que es queda a l’escola després de les activitats i tallers

Els infants que no marxin a les 16:30h, passaran a fer ús del servei d’acollida. El funcionament i la tarifa d’aquest servei serà l’habitual; s’obrirà la porta a les hores estipulades (17h, 17:30h i 18h) i, a final de curs, es passarà el rebut pel banc a les famílies que hagin utilitzat aquest servei.