Horari de jornada intensiva del 5 al 21 de juny

Segons el calendari escolar del curs 23-24, del dimecres 5 i fins el divendres 21 de juny, l’escola farà horari de jornada intensiva de 9 a 13 hores. Us detallem com s’organitzaran aquests dies:

Alumnat que no es queda dinar

Els i les alumnes que no es quedin a dinar  a l’escola, sortiran a les 13 hores per les portes habituals.

Alumnat que es queda al servei de menjador

Els i les alumnes que es queden a dinar  a l’escola, sortiran a les 15:30 hores per les portes habituals.

Per qualsevol dubte o consulta del funcionament del servei de menjador durant aquest període, ja sabeu que teniu el núm. habitual de missatgeria de whatsapp del servei 609 03 07 17.

Alumnat que es queda a l’escola després de dinar al menjador

Us recordem que durant el mes de juny no hi ha activitats extraescolars.

Després del servei de menjador, l’AFA Les Aigües a través de VadeLleure oferirà un casalet de les 15:30 fins les 16:30 hores per als nens i nenes que no marxin de l’escola. Les inscrpcions es podran fer fins el 24 de maig a l’app TPVescola.

A les 16.30 hores els infants sortiran per les portes habituals.

Biblioteca Les Aigües

El servei de la Bilblioteca Les Aigües serà de les 15:30 hores fins les 19 hores.

Servei d’acollida

A partir de les 16:30 i fins les 18:00 hores, el servei d’acollida funcionarà amb normalitat per als infants que necessitin fer-ne ús.