Consulta sobre la jornada horària de l’escola fins el 14 de novembre

Un grup de famílies de l’escola ha pres la iniciativa de tirar endavant una consulta per valorar la jornada horària de l’escola.

Fa uns cursos que moltes famílies de Catalunya es plantegen la possibilitat de millorar la jornada escolar actual per a una millor conciliació familiar i descans dels nostres infants. Us presentem la possibilitat de poder donar la vostra opinió en aquesta consulta no vinculativa, on podrem recollir les vostres preferències.

Aquesta consulta està adreçada únicament a les famílies de la nostra escola, Les Aigües. Podeu votar pares, mares i tutores legals, un vot per adult. Us engresquem a donar la vostra opinió!!

Entreu al següent enllaç: https://forms.gle/WxPFyjFbhMisCoVq5

Teniu fins al 14 de de novembre per a participar.

S’enviaran els resultats de la consulta a les mares i pares participants.

Animeu-vos!!

Si teniu qualsevol dubte o voleu més informació per a poder escollir, ens podeu contactar a volemconsulta@gmail.com