Organització del 22 de desembre

El dimecres 22 de desembre és el darrer dia d’aquest trimestre i per tant l’escola farà horari de jornada intensiva. Us detallem com s’organitzarà el dia amb les sistema de sortides desescalades:

Alumnat que no es queda dinar

Els i les alumnes dels grups de P3 B, P4, 1r, 3r i 5è que no es quedin a dinar  a l’escola, sortiran a les 12:50 hores per les portes habituals.

Els i les alumnes dels grups de P3 A, P5, 2n, 4t i 6è que no es quedin a dinar a l’escola, sortiran a les 13 hores per les portes habituals.

Alumnat que es queda al menjador

Els i les alumnes dels grups de P3 B, P4, 1r, 3r i 5è que es queden a dinar  a l’escola, sortiran a les 15:20 hores per les portes habituals.

Els i les alumnes dels grups de P3 A, P5, 2n, 4t i 6è que es queden a dinar a l’escola, sortiran a les 15:30 hores per les portes habituals.

Taller de Nadal

Després del servei de menjador (a les 15:20 i 15:30 hores), Mon Lleure oferirà un taller fins les 16:30 hores per als nens i nenes que no marxin de l’escola. Si us interessa participar en aquesta activitat, haureu d’inscriure els vostres fills/es en aquest formulari abans de les 23.59 hores del diumenge 19 de desembre. El taller té un preu de 4€ per infant.

Servei d’acollida

A partir de les 16:30 hores, i fins les 18 hores, el servei d’acollida funcionarà amb normalitat.

Per a qualsevol dubte o consulta sobre el taller de Nadal i/o el servei d’acollida, us podeu posar en contacte amb Mon Lleure al telèfon 640.37.39.09, o al correu electrònic lesaigues@monlleure.com.