Concert de Nadal al pati el 22 de desembre

Aquest curs volem reprendre la dinàmica del concert de Nadal de l’escola, per tant farem un concert al pati. Encara que faci una mica de fred, podrem acomiadar el trimestre junts.

El concert serà el dimecres 22 de desembre a les 11:30 hores i hi participaran tots els infants de l’escola i durarà una mitja hora.

Obrirem la porta del pati d’ed infantil del C/Enric Granados (per a famílies d’ed infantil) i la del pati del C/Mestre Falla (èr a famílies d’ed primària) 5 minuts abans de l’inici del concert i quan acabi les famílies hauran de sortir per les mateixes portes.

Degut  a l’increment de casos positius de covid que s’estan donant, caldrà parar molta atenció  a les recomanacions per a les festes d’hivern que ha publicat el Departament d’Educació i caldrà ser responsables per evitar situacions de risc de contagi abans d’entrar al recinte, durant el concert i a la sortida.

Es farà tot en espai exterior i a l’entrada caldrà que tothom es posi gel hidroalcohòlic a les mans, que porti en tot moment una masacareta ben ajustada a la boca i al nas i mantingui la distància entre persones. No s’hi podrà assistir si no es compleixen els requisits especificats en les recomanacions.

Per regular l’aforament del pati només es podrà accedir a concert amb les inviotacions que l’escola distribueix a cada família.

Aquí teniu el progrmaa de les actuacions previstes: