Col·laboració nadalenca Cicle de Comerç i Màrqueting amb Mossos d’Esquadra

El passat dimecres dia 5 de desembre alumnes del cicle de Comerç i Màrqueting, van anar a la comissaria dels Mossos d’esquadra per col·locar la decoració de Nadal. Els alumnes han estat treballant la decoració a les classes de dinamització i aparadorisme, i han fet una gran feina, d’aquesta manera han pogut portar fora del centre una petita part del seu treball. Aquesta activitat s’emmarca dins d’un acord de col·laboració entre el Departament de Comerç i la comissaria dels Mossos d’esquadra de Premià de Mar,  amb la finalitat d’apropar i fer més càlida la comissaria durant les festes, tant pels agents que hi treballen com per els ciutadans que si han d’adreçar.

(Ampliació de la notícia i entrevista a Ràdio Premià)