Taller d’Astronàutica

Aquest mes de novembre l’astrònom Joan Pujol ens ha apropat el món de l’espai gràcies al seu taller de coets, “artefactes voladors gràcies als que astronautes i sondes científiques solquen l’univers més enllà del nostre planeta blau”

La xerrada interactiva resulta ser valor inestimable pels nostres alumnes de primer curs de secundària, ja que els ajuda a copsar vivencialment la base científica del procés d’elaboració d’un objecte tecnològic que, en aquest cas, serà capaç de volar fins als 200 metres d’alçada tot i ser artesanal i d’estar fet amb materials reciclats.

Tot ajudant al ponent en diferents demostracions, els estudiants han discutit sobre la dificultat de vèncer la gravetat terrestre, observat diferents sistemes de propulsió o ‘combustibles’ (aigua, aire), o han fet un debat sobre característiques que ha de tenir l’objecte per poder enlairar-se.

1. Bego

Gràcies nois I noies per la vostra atenció I participació! Ara teniu la pilota sobre la vostra teulada. Esperem els vostres projectes!!

2. Damià

M’encanten els tallers d’en Joan!! I veure com els agrada als alumnes! És “fantástico” com diria en Punset! 🙂