Holopix crea els primers hologrames

¿Per què Holopix?

Segons l’estudi del psicòleg alemany Albert Mehrabian, el 7% de la nostra comunicació són les paraules que pronunciem, el 38% correspon a aquella informació que transmetem mitjançant el to, volum o tonalitat de veu, i el 55% prové del llenguatge corporal (gestos, postura i mirada). Així doncs, de l’estudi es conclou que el 93% de la informació es transmet a través de la comunicació no verbal.

Per tant, quan un directiu fa una videotrucada a una seu d’una altra ciutat, només comparteix les expressions del seu rostre respecte a la comunicació no verbal. A més, si comparteix una presentació, es perd un 55% de la informació relativa a l’expressió corporal. L’objectiu del projecte “Holopix” és millorar la comunicació a distància donant el valor que correspon a la comunicació no verbal.

¿Com ho aconseguim?

Oferint una comunicació hologràfica a baix cost perquè qualsevol empresa o ciutadà en pugui fer ús. Es pot aplicar en infinitats de sectors i representa una revolució innovadora a la comunicació, aportant proximitat i una altra manera de relacionar-se amb altres persones. Concretament, hem elaborat piràmides hologràfiques a un preu raonable i una aplicació beta que permet fer trucades hologràfiques en temps real. Holopix és realment una punta de llança per democratitzar aquesta tecnologia.

Projecte Intercentres

Aquest projecte impulsat per l’alumnat d’Administració i Finances i Assistència a la direcció disposa de la col·laboració de l’alumnat d’Arts Gràfiques de l’IFP Algueró (per crear la imatge corporativa), d’Informàtica i Màrqueting de l’INS Provençana (per crear la pàgina web i la campanya de màrqueting), Informàtica de l’INS Poble Nou (per crear una app beta), i de l’Escola de Treball de Lleida (per preparar el dia de presentació del projecte. En total uns 180 alumnes i 9 professors de diferents cicles hauran participat d’alguna manera en l’èxit del projecte Holopix.

Col·labora el Citilab

Un any més, el Citilab col·labora amb els projectes de l’Esteve Terradas i Illa, enfocat a que tingui un retorn a la ciutat. Entre els nombrosos recursos que ofereixen, han posat a disposició d’Holopix el plató de les seves instal·lacions.

¿Vols saber-ne més?

Aviat publicarem més novetats, i us animem a seguir-nos a les xarxes socials.