Vine’ns a conèixer

Aquest curs proposem dues trobades en diferents formats per venir a conèixer la nostra escola. La primera el 29 de febrer, on famílies i mestres intercanviarem un espai de diàleg. La segona el 2 de març, en la qual es podrà fer una visita als… Llegeix més»

Segon dia de colònies a Barcelona

Aquest matí ens hem llevat una mica cansats perquè la nit ha estat mogudeta. L’esmorzar ha estat molt bé! Podíem triar donuts, fruita, pastís, llet, xocolata, cafè (només per les mestes), ensaïmada…

Després d’esmorzar hem anat a l’aula Gaudí i ens han explicat sobre els Jocs… Llegeix més»

IV Consell d’infants

El passat 5 de març vam fer el 4t consell d’infants del curs. En ell vam parlar de propostes/activitats per fer el dia de Sant Jordi i durant aquella setmana.  En la trobada s’acorda el següent:
Pel dia de Sant Jordi:

Dijous Gras

El dijous 8 de febrer es va celebrar el Dijous Gras a l’escola Rosa Campà, una festa molt divertida on hi participa tota la comunitat educativa.
A les 9 del matí infants, mestres i algunes famílies van arribar disfressats a l’escola. Un cop reunits van sortir… Llegeix més»

Recomanacions de llibres per a infants

En aquest article us deixem un petit recull de contes interessants.
PUBERTAT POSITIVA PER A NOIS i PUBERTAT POSITIVA PER A NOIES
De Barbara Pietruszczak, il·lustrat per Anna RUdak, editoria El Pirata
Dos guies en format diari (per tant, inspiradors per a què escriguin) els porta a reflexionar… Llegeix més»

III Consell d’Infants