Obres de teatre terrorífiques

Els dies 2 i 3 de novembre els infants de 5è i 6è de l’escola van representar sis Contes de por, contes tradicionals extrets del Costumari Català de Joan Amades però versionats pels nens i nenes de cicle superior.

És una activitat que es realitza cada any al voltant del dia de Tots Sants. Normalment venien els altres nens i nenes de l’escola a veure’ls i també les famílies de cicle superior, però aquest curs ha estat diferent i degut a la pandèmia no hi ha pogut haver espectadors ni espectadores.

Les mestre ho van  gravar i ho publiquem a la pàgina web perquè totes les famílies que vulgueu, ho pugueu veure.

(Disculpeu però els mitjans tècnics que tenim no són els millors per aquest tipus d’enregistrament. Haureu de posar els altaveus al màxim volum… Tot  i així esperem que en pugueu gaudir igualment!)

Agnès Travé Balart, 5è

La nit al castell encantat

La nit al castell encantat from CS escola Rosa Campà

El vell sabater

El vell sabater from Escola Rosa Campà on Vimeo.

La flor del penical

El pobre i la mort

La mà marcada

El cavaller del clot de l’infern