Challenge for nature

Som els alumnes de 4t de l’escola i avui dia 18 d’octubre és el dia de protecció de la natura. Us enviem aquest correu per explicar-vos tot el que hem fet per ajudar la natura.

La Núria Picas a través de la Fundació Kilian Jornet ens van proposar un repte per la natura.

El primer que vam fer va ser escollir una acció per ajudar la natura entre 6 propostes i vam triar l’acció Plogga. Aquesta consisteix en fer esport i anar recollint la brossa.

Després d’això vam decidir fer un repte esportiu i col·laboratiu pujant tots i totes junts a Sant Quiri. El primer tros el vam pujar caminant i l’últim tros el vam pujar corrents. Quan baixàvem vam aprofitar per recollir la brossa. Hem editat un vídeo que us enllacem aquí.

Per acabar vam fer unes guardioles, vam unificar un discurs, el vam assajar i vam sortir a demanar donatius a les famílies per l’acció Plogga.

Esperem que us hagi agradat el projecte de “PNA natura pujant la muntanya (protegim, netegem i ajudem)” que hem fet.

Els i les alumnes de 4t.

1. Maria Rodríguez

Pau Gil: Què divertida ha sigut aquesta sortida!
    Toni: Molt ben fet el vídeo!
    Àneu: Que bé que estigueu ajudant el planeta!
    Neu: M’ha fet molta il·lusió que hagueu escrit a la llibreta de Sant Quiri.
    Ingrid: Us ho heu passat molt bé!
    Aran: Us heu cansat molt?

2. Mercè Monge Tapies

Bon dia! Avui, dia de tots Sants, m’he unit al vostre repte de l’acció “Polgga”. He anat córrer a la pista del Mas d’en Roqueta i, mentre pujava ,he anat veient tot de brossa pel camí així que, de baixada, he pensat en la vostra excursió, i l’he anat plegant en una bossa reutilitzable. La recol.lecta ha estat: 1 pila, 5 llaunes de beguda, 6 paquets de tabac, 4 bosses de plàstic, 1 envàs de iogurt i alguns envoltoris de plàstic de galetes. Quan he arribat als contenidors, he llençat la basura a cada lloc. Espero que la recollida d’avui no sigui un fet puntual i cada cop que vagi a córrer repeteixi l’experiència d’avui! Els pares també aprenem de vosaltres i de l’escola!