DIES PER SANT LLORENÇ DE MONTGAI!

Els dies 15, 16 i 17 de març els infants de Cicle Inicial vam passar uns dies per Sant Llorenç de Montgai, a la comarca de la Noguera. Vam anar-hi amb autobús, i quan vam arribar ens esperaven el Toni, la Sònia i el Sergi que són els experts en Prehistòria que ens van acompanyar durant tots els dies.

Allà vam descobrir l’embassament de Sant Llorenç de Montgai, utilitzant uns binocles per descobrir les moltes espècies d’aus que habiten aquell espai. També vam aprendre moltes coses sobre la prehistòria, algunes que ja n’havíem parlat a l’escola i d’altres que ens van ajudar a descobrir. Vam ser arqueòlegs, músics, pintors, caçadors… prehistòrics!

Quan vam tornar a l’escola vam aprofitar per treballar una nova tipologia textual, la notícia. Vam utilitzar diaris vells per buscar resposta a les diferents preguntes que podem trobar-hi: Què? On? Qui? Quan? Per què? . A partir d’aquestes preguntes, en grups hem elaborat la nostra pròpia notícia sobre el Camp d’aprenentatge de la Noguera.

A la carpeta de fotos del drive de CI podreu trobat un recull fotogràfic, perquè pugueu gaudir de la nostra vivència i de tot el procés!