Tornada a l’escola

El dia 6 de setembre els infants i mestres de l’escola Rosa Campà van començar les classes de nou.

Els alumnes van arribar a les 9:00 a l’escola tot i que alguns ja estaven allà des de les 8:00 a l’acollida del matí.

Els infants de Cicle Superior a l’arribar van fer algunes dinàmiques per conèixer-se millor i a les 11:00 van sortir al pati a esmorzar i a jugar durant 30 minuts. Després van tornar a les classes. A l’entrar del pati van fer un joc, que consistia en què cada un dels alumnes havia de contestar unes preguntes i després la mestra les llegia i els alumnes havien d’endevinar qui era aquella persona.

Després es van ajuntar les dues classes del cicle per seguir fent dinàmiques al pati.

A la 13:00 els alumnes van anar a dinar, a les 15:00 van tornar i van fer classe fins les 16:30.

Jacqui Beerings Martínez