El Ton i l’Arnau, equip guanyador a la Final Nacional de golf a Madrid!

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Madrid la Final Nacional de la Lliga escolar de Golf i de l’escola hi participaven l’Arnau i el Ton, que han format un gran equip.

Volem donar-los l’enhorabona una vegada més ja que a la primavera ja varen ser seleccionats, conjuntament amb la Vera, per la Federació Autonòmica, quedant a les primeres posicions de Catalunya. I gràcies a ells l’escola va ser guardonada amb un munt de material esportiu i de golf perquè en poguessin fer ús tots els infants del centre.

Aquesta vegada han tornat a guayar, quedant en primera posició com a equip representant de l’escola Rosa Campà, i també a nivell individual han quedat en segona i primera posició respectivament.

Felicitats campions! Aquesta vegada els resultats no podien ser millors!

Ens comenten que ha estat una experiència increïble. Els dos alumnes hi han anat acompanyats per les seves famílies i el Yussect, un gran professor, que sempre anima a tots els infants a gaudir jugant.

Felicitats Ton i Arnau!