Dijous gras

El dia 24 de febrer va ser Dijous Gras i els alumnes de l’escola Rosa Campà ho van celebrar amb les activitats que us expliquem a continuació.

Al matí tots els nens i nenes de l’escola van fer la tradicional rua pel poble, cantant cançons de carnaval i recollint menjar.

Però per prudència encara van fer dos grups:
Els infants d’educació infantil van anar a cantar a la zona més propera a l’escola, a la serradora, la farmàcia, l’ajuntament, a casa de l’Antònia, a cal Batllevell i a cal Xanxo. A mig matí van esmorzar xocolata desfeta i a la tarda van fer tallers d’art a l’escola.

I els infants d’educació primària van anar a les cases de dalt al poble, al Charter, al Porta, a la gasolinera, a la Borda, a ca l’Huguet, a cal Bringué i a Cal Damià. També van anar a cantar al bar Torilo i després qui va voler va anar a tornar a cantar a l’Ajuntament i a la farmàcia. Després van tornar a l’escola on van trobar preparat un bon pica-pica. Hi havia: patates, fuet i altres embotits, olives, galetes salades i pa. Per dinar van menjar fideuà i de postres, iogurts ecològics d’Ecofranch.
Després de dinar van tenir deu minuts d’estona lliure abans de començar les activitats de tarda que les mestres ens havien preparat i que eren les següents:
-Taller d’art amb la Irene i la Mireia.
-Balls tradicional amb la Maria, l’Albert i l’Ian, el germà de la Maria, que va venir a tocar l’acordió.
-I per últim hi havia jocs amb el Jordi i l’Ivan.
Va ser un dia molt complert i ens ho vam passar molt bé!

Gràcies a totes les persones que van col·laborar amb la festa per fer-ho possible!

Toni Julià, 6è

Aquí als enllaços podreu veure algunes fotos i vídeos:

Infantil i 1r

2n, 3r, 4t i CS