Raons per estimar-se entre mares, pares i fills i filles

Al mes de febrer en Jaume Cela, mestre, pedagog i escriptor, ens va venir a visitar a l’escola, totes les classes havíem llegit algun llibre seu, algunes més d’un i tot, i vam tenir el plaer de conversar amb ell una estona i escoltar el que ens explicava sobre és la feina d’escriptor.

La colla de cinquè i sisè i les seves famílies, després de llegir Set raons per estimar els meus pares, van escriure un llibre que ha quedat confinat a l’escola i avui hem pensat que era un bon dia per compartir-lo amb totes vosaltres! Gràcies a totes les famílies que hi vau col·laborar. Esperem que us agradi!