Marxem a València!

Avui els nens i nenes de Cicle Superior de l’escola han marxat a Navalón (València). Ens sentim afortunats de poder participar d’aquesta estada.

Un reporter els ha fet una entrevista que podeu llegir tot seguit per si en voleu saber més detalls.

Qui hi aneu?

Hi anem tots els nens i nenes de Cicle Superior, les dos tutores i el mestre d’anglès.

On aneu?

Anem a Navalón, un poble de la Comunitat Valenciana.

Quant temps hi estareu?

Hem marxat avui i tornarem dissabte, el 23 d’octubre. Així que que estarem set dies fora.

Què aneu a fer allà?

Anem a aprendre ciència amb anglès. Tot el dia farem activitats de ciència en llengua anglesa del projecte Science can make a better world.

Què heu fet el primer dia?

Hem sortit de Montferrer a les 10h. A Tàrrega hem parat a esmorzar i després a dinar a una àrea de servei de la Comunitat Valenciana.

Hem arribat a les 18h aproximadament i llavors ens van donar la benvinguda els monitors que tindrem aquesta setmana. I tot seguit vam fer un test de nivell d’anglès, ens van explicar les normes i ens vam instal·lar a les habitacions.

Hi ha altres escoles allà on esteu?

Sí, hi ha una escola de Madrid i una altra que no sabem d’on és encara.

Heu conegut a noves persones?

Sí, als monitors: el Sergio, l’Álvaro, l’Elena, la Julia i el DJ.

Què t’han semblat les instal·lacions?

Estan molt bé, són molt xules!

Com es preveu la jornada de demà?

Es preveu una jornada dura perquè ens haurem de llevar aviat i farem moltes activitats amb anglès.

Reporter: Toni Julià

Entrevistats: Rita Parés i Manel Farràs