A punt per la festa i la tornada!

Avui ens hem despertat amb un diluvi i molts trons. La pluja sonava molt fort perquè el sostre de l’edifici on estem és transparent perquè hi ha un arbre a l’interior i així li toca el sol.

Ens hem aixecat tots amb moltes ganes de fer els Jocs Olímpics però no els hem pogut fer perquè, com us hem dit, estava plovent i relliscava molt. Enlloc d’això hem anat a l’escola de la natura i hem fet jocs allà tota l’estona. Un joc que ens ha agradat a tots ha sigut el de la cremallera que consistia en fer com els cantants quan es tiren durant un concert, és a dir, estàvem tots estirats al terra amb les mans cap al cel i una persona passava estirada per sobre nostre. També hem jugat al joc de les cadires.

A continuació hem anat a fer el segon esmorzar que ens han donat una magdalena i fruita. I quan hem acabat hem seguit fent jocs diversos.

Per dinar hem menjat paella valenciana i a alguns ens ha encantat! portava: arròs, carn, mongetes verdes i mongetes blanques, pebrot i cúrcum. També teníem pernil, formatge i salami, i de postres gelat de vainilla i xocolata que ens ha agradat molt.

Després de dinar hem tingut temps lliure i algunes persones hem jugat a relliscar perquè el terra patinava molt. Una estona més tard hem anat a les habitacions per rentar-nos les dents i ens han dit que ens podíem quedar perquè a fora feia fred i plovia una mica.

Quan hem tornat a l’escola hem jugat al joc del “poble”. Per berenar ens han donat pa amb Nocilla i després hem anat a fer una enquesta on ens preguntaven com havia anat l’estada i si ens havien agradat les habitacions, el menjar, la neteja, etc. Per acabar ens han repartit un diploma a cadascú.

Per últim hem anat a preparar les maletes i a dutxar-nos.

Ara estem a punt d’anar a sopar (hi ha rumors de què menjarem hamburguesa amb patates fregides) i després farem la Festa de comiat i hi haurà pica-pica.

Alguns de nosaltres ens sentim millor que mai i ens hem posat elegants per la festa, altres estem nerviosos per marxar cap a casa i tornar-vos a veure, altres no volem marxar i ens sentim tranquil·les i felices…

Ens veiem demà famílies!

Reporters i reporteres: Manel Farràs, Biel Ramos, Pol Casafont, Àneu Aragona, Joel Vila i Neu Galobart (que s’ha anat a dutxar i per això no surt a la foto) 😓🎆🎉🌈