La meva escola

Fa uns dies la meva escola va fer jornada de portes obertes perquè les famílies
poguessin venir a visitar-la i d’aquesta manera a les famílies que els hi agradés, poguessin puntar als seus fills. Tots els alumnes vam ajudar a endreçar-ho tot perquè a les famílies els hi agraés l’escola i alguns infants van venir el dia de portes obertes per ajudar a les mestres a explicar el que hi fem. Per fer difusió, vam fer un cartell i jo sortia en una foto, em va fer molta il·lusió.

A l’escola fem coses molt divertides que no fan altres escoles. L’altre dia, per exemple, vam fer-nos l’esmorzar amb coses que ens havien donat el dia de la rua de Dijous Gras. Cadascú va fer una truita i vam coure les botifarres.

Va ser molt divertit i vam aprendre molt perquè cadascú es va fer el seu esmorzar.

A l’escola també fem moltes sortides i ens ho passem molt bé. També fem guerres
d’aigua i acabem tots xops.

A la meva escola es fan coses que fan sentir als nens especials i feliços.

Rita Farràs