Setmana d’esquí a Sant Joan de l’Erm

Els dies 10, 11, 12 i 13 de febrer els nens i nenes de P3 fins a 6è de l’escola Rosa Campà van anar a esquiar a Sant Joan de l’Erm.

Per esquiar ens vam separar en 6 grups: dos eren pels nens i nenes d’infantil i els altres quatre eren pels nens i nenes de primària. Els monitors eren el Lars, la Laia, l’Ivan, la Sara, el Victor i el Sergi.

Tots els dies començàvem a esquiar cap a les onze i acabàvem cap a les dos, després dinàvem i quan acabàvem de dinar anàvem a jugar a fora amb la neu,  tots els dies ens tiràvem perles baixades de cul i ens ho passàvem molt bé.

L’últim dia d’esquí vam fer una gimcana tots junts i quan la vam acabar va manar a buscar el premi, que era un Sugus per cada nen/a.

Aquells dies ens ho vam passar molt bé!

Bernat Cadena

Els nens i nenes de l’escola Rosa Campà esquiant.