Dijous Gras

El dijous 8 de febrer es va celebrar el Dijous Gras a l’escola Rosa Campà, una festa molt divertida on hi participa tota la comunitat educativa.

A les 9 del matí infants, mestres i algunes famílies van arribar disfressats a l’escola. Un cop reunits van sortir al carrer per anar cap al poble a cantar les cançons tradicionals de dijous gras casa per casa.

Els veïns i veïnes del poble van ser molt amables i van donar un munt de menjar.

Aquest any infants, famílies i mestres van esmorzar coca i xocolata a casa l’Amèlia, que els va acollir molt amablement.

Amb el menjar que van recollir per les cases van fer un bon aperitiu al pati de l’escola i després van menjar macarrons.

Havent dinat els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial van anar a la sala de l’Ajuntament a escoltar un conte. La resta d’infants es van quedar a l’escola fent tallers.

Després de les activitats de tarda, les mestres van ballar un ball de bastons que s’havien preparat ja que aquest any anaven disfressades de bastoneres. Un cop van acabar el ball van fer una dansa conjunta infants, famílies i mestres.

Va ser una gran festa on tothom s’ho va passar d’allò més bé!

Júlia Vila Mateo