L’Escola Rosa Campà dona vida i color a Roca Viva.

Els infants de l’escola Rosa Campà vam anar a Roca Viva a pintar les pedres.

Martina i Ona. 17-11-2020.

El divendres 9 d’octubre  els  infants de cicle mitjà de l’escola Rosa Campà vam anar de visita a Roca Viva .

Vam caminar des de Músser i vam arribar a Roca Viva  on ens esperava l’Ester que era la nostra guia.

L’Ester ens va explicar que el Climent  va fer un  laberint de mes de 600 pedres i que vivia sol. No vam veure el Climent perquè  estava malalt.

Ens van donar l’oportunitat de pintar les pedres am guix. Li vam  donar vida  a les pedres. Cada pedra era diferent, tenia una emoció i un missatge. Ens va encantar a totes i a tots  poder pintar les pedres. Ens va donar molta tranquil·litat i vam ser artistes.

Vam  pujar a dalt  del turo i vam dinar a prop de la casa que s’havia construït el Climent  i ara hi viu l’Ester.

Desprès de dinar vam anar a veure les pedres que havien pintat els altres, les  creacions   artístiques de totes i tots. L’Ester anava tocant el tambor perquè ens imaginéssim la música dins les pedres.

Ens va encantar poder pintar les pedres i  donar-li vida.  Li donem les gràcies al Climent Olm  per  haver fet aquestes  pedres  per  compartir-les am tothom i a l’Ester per ensenyar-nos-les.

Grup d’infants de cicle mitjà pujant  a la muntanya de Roca Viva.

Pedra esculpida pel Climent Olm i pintada amb  guix pels infants de cicle mitjà.

Cliqueu aquí per veure totes les fotografies.