Consell d’infants

El principal mecanisme d’organització dels infants són les assemblees de classe.

A partir de 1r cada grup escull la seva persona delegada i subdelegada que amb major o menor guiatge fan de moderadores de l’assemblea de classe. Aquestes formen el Consell d’Infants que es reuneix un cop per trimestre de forma ordinària.

Amb el Consell d’Infants volem:

• Fer possible una participació real dels nens i nenes en el funcionament de l’escola facilitant-los els mecanismes perquè les seves propostes i idees puguin ser escoltades i recollides.
  • Donar un espai als nens i nenes perquè expressin la seva visió de l’escola, la valorin, reflexionin i debatin, per millorar-la.
  • Promoure l’aprenentatge dels mecanismes de representació i participació democràtica.