II Consell d’Infants

Ahir, 9 de novembre, vam fet el segon Consell d’infants del curs. Va ser molt productiu ja que cada aula havia fet molta feina per poder cuidar els banys i fer-ne un bon ús. Vam escollir dos cartells de cada aula i ja els tenim penjats en els nostres lavabos. També vam parlar d’altres temes importants. A continuació us deixem un resum:

1.- Espai de migdia: menjador i pati.

Es va explicar als infants que l’equip de mestres estem preocupats perquè últimament s’estan donant actituds poc adequades durant l’espai de migdia. Es va demanar als representants que traslladessin a l’aula aquesta preocupació així com que ens ajudin a pensar quines coses es poden canviar entre totes les persones i què necessiten per tal de que es generi un ambient agradable durant aquesta estona. 

2.- Cartells lavabos: 

Es va explicar que els lavabos estan més nets però no del tot. A més, algunes persones obren o tanquen des de fora. Cal que ho parlem a les aules. Triem dos cartells de cada aula i decidim que els pengem als lavabos. Els cartells restants es guardaran al despatx per si algun es malmet. 

3.- Valoració “Dormim a l’escola”

CI: va agradar molt la gimcana i anar a l’Ecofranch a veure les vaques, donar-los-hi de menjar i encomanar els iogurts. .

CM1: va agradar molt dormir a l’escola, una experiència molt bonica, tota la classe ho vol repetir. Milloraríem posar més lavabos, cuidar el silenci. No hi havia prou fillols per tothom. Estaria bé que tot el grup anés a buscar el regal de la gimcana. 

CM2: ens hagués agradat poder jugar també a la gimcana no només preparar-la.  Va ser molt divertit i ho tornaríem a repetir. 

CS1: tota la classe voldria repetir tota l’activitat en general. 

CS2: la gimcana i els jocs de nit. Hi va haver moltes queixes per haver de dormir al terra i hi havia molt xivarri al principi.  

Continuem treballant i sumant. Junts fem créixer l’escola!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>