Acompanyament educatiu

El Programa d’acompanyament educatiu és una iniciativa per contribuir a millorar l’èxit educatiu dels infants reforçant i complementant la funció educativa de la família i de l’escola acompanyant els infants en la realització de tasques escolars i en l’adquisició d’estratègies d’estudi i d’aprenentatge tot promovent habilitats i competències per potenciar la seva autonomia i la capacitat d’aprendre a aprendre.

S’adreça als infants d’Educació Primària de Cicle Mitjà i Cicle Superior que necessitin un acompanyament educatiu en temps extraescolar.

Es vol atendre tan a estudiants que necessiten suport i orientació per a la realització de les tasques escolars, com a aquells amb dificultats per disposar d’un acompanyament extraescolar per part de la família (dificultats per conciliar la vida laboral i la vida familiar, etc.).