1a cursa sant Silvestre de Montferrer

Els infants de cicle mitjà de l’escola Rosa Campà organitzem la primera cursa de Sant Silvestre de Montferrer. La cursa serà el dilluns 18 de desembre a les 11:30h del matí. La prova començarà a la plaça del poble de Montferrer i la distància serà d’uns 3km.

La inscripció té un cost de 4€ (els haureu d’abonar quan recolliu el dorsal). Us podeu inscriure fins el dia 17 de desembre amb el codi QR del cartell o bé amb el següent enllaç:

També us podeu apuntar el dia de la cursa de les 10:30h a les 11:15h a la plaça del poble de Montferrer.

Els dorsals els podeu recollir a l’escola Rosa Campà de les 11:00h a les 11:30h del matí del dia 12 al 15 de desembre. També podeu recollir-los el dia de la cursa de 10:30h a 11:15h a la plaça del poble de Montferrer.

Tots els participants rebreu una bossa amb obsequis dels patrocinadors. Al finalitzar la cursa hi haurà un avituallament per recuperar forces per tots els corredors i corredores. També hi haurà un sorteig amb diversos obsequis entre tots els apuntats.

Us esperem el dilluns 18 de desembre a la plaça del poble de Montferrer per gaudir d’un matí fent esport tots junts.