Menjador escolar

El menjador escolar està completament integrat en el funcionament de l’escola. Diàriament es queden al voltant de 40 infants a dinar i també alguns mestres. És un dels espais de temps on més gaudeixen els infants, n’hi ha molts que insisteixen a les famílies per quedar-se a dinar al centre.

Com que el menjador de l’escola no és prou gran per acollir a tot el volum d’infants a la mateixa vegada, cal fer dos torns.

La gestió del menjador està compartida entre l’Ampa (gestió econòmica i organitzativa) i l’equip directiu de l’escola (línia pedagògica).

L’empresa que serveix el càtering és IAUSA i depèn del Consell Comarcal de l’Alt Urgell.

El preu és de 6,18 € pels infants que es queden diàriament i 6,80 € pels infants que es queden esporàdicament.

En aquest enllaç us podeu descarregar els menús mensuals.