Acampada a l’escola

El dia 26 d’octubre els nens i nenes de l’escola Rosa Campà es van quedar a dormir a l’escola .

Per començar els infants van arribar a partir de les 18:30 de la tarda. El primer que van fer quan ja havia arribat tothom va ser un dansa conjunta.

A continuaçió es van dividir per grups i van fer una gimcana que havien organitzat el infants de 3r i 4t. En teoria s’hauria d’haver fet per tot el pati però com que plovia la van haver de fer per dins de l’escola. Quan es va acabar la gimcana tots els grups es van assentar al porxo i van ajuntar unes peces que cada grup tenia i van formar una imatge. Seguidament la persona més gran del grup i la més petita van anar a buscar la sorpresa que es trobava al sorral.

Quan es a acabar la gimcana van anar a sopar biquinis amb patates i olives.

Un cop tothom van acabar de sopar els infants de Cicle Superior i de Cicle Mitjà van anar a explicar contes als més petits de l’escola. Després van fer un joc de nit i se’n van anar a dormir.

L’endemà quan es van despertar es van vestir i van esmorzar llet amb coca. Després d’esmorzar van fer l’assaig general de la castanyada i quan van acabar van seguir fent classe normal.

Max Corominas Bustamante