Visitem l’IES Joan Brudieu

El dia 24 de gener de 2024 els alumnes de 6è de l’Escola Rosa Campà van anar a visitar l’institut Joan Brudieu a les 15h.

Quan van arribar, allà també hi havia els alumnes de 6è del Pau Claris.

Primer van anar tots junts a la sala d’actes on el director els van fer una explicació de com era el Brudieu.

Més tard els van deixar visitar lliurement la segona planta que és on hi havia les classes de 2n d’ESO i els laboratoris. També van visitar la primera que és on hi ha la peixera i les classes de 1r d’ESO.

Després els van donar coca i xocolata, van estar una estona jugant al pati, van fer-se una foto conjunta i en acabar, van tornar cap a l’escola.

Els va agradar molt!

Reportera: Cloe Pérez Cascalló