Els infants de Cicle Superior van d’excursió a la Seu

El dia 19 de setembre els alumnes de 5è i 6è van anar a la Seu d’Urgell. Hi van anar amb bicicleta passant per Arfa.

El primer que van fer va ser anar amb piragües de tres persones per les aigües tranquil·les del Parc del Segre. Després es van anar a dutxar als vestidors i seguidament van fer una parada per esmorzar i agafar energia.

Després van fer una cursa d’orientació pel parc de Segre on van haver de trobar molts tipus de fulles per conèixer els arbres que hi ha al parc. A continuació van anar a la biblioteca de la Seu i van poder agafar llibres per endur-se a l’escola.

Per últim van dinar i van tornar cap a l’escola. A l’escola van tenir uns 30 minut per jugar amb les bicicletes per la pista.

Va ser una sortida divertida i sense incidents.

Guillem Farràs Monge